Eder Ordbajsare i egen hög person. Jag känner att bloggen har blivit försummad idag. Och därför bjuder jag på diverse mobilbilder – en hel del väldigt talande bilder. Det här är jag. Ingen retuschering men med en hel hög fula miner i fejan, men ändå jag!

mobilen

Dagen har spenderats hostandes framför datorn och i soffan. Jag har börjat läsa Marilyn Mansons bok ”The long hard road out of hell” – hittills är den bra. Jag gillar böcker där man får lära känna artisten lite mer – man får något lite extra, något mer än bara musiken. Inte för att jag menar att musiken är så bara… Men ni kanske förstår vad jag menar? Så för att ge er läsare ytterligare en liten bonus (enligt mig är det en bonus iaf) så lägger jag upp en video med klipp från en av världens bästa filmer ”Nightmare before Christmas” av Tim Burton och där Marilyn Manson står för sin version av sången ”This is Halloween” – njut!

