sjuk_sjuk1I fredags hade jag fruktansvärt ont i kroppen, igår släppte mestadelen av det onda. Under dagen kände jag mig helt okej men när det närmade sig läggdags så hostade jag och snörvlade för kung och fosterland. Imorse när jag vaknade upp var det ännu värre. Känns som att hela hjärnan är proppad med bomull, jag har hostat så mycket att jag har träningsvärk i magen, jag snörvlar hej vilt och känner mig alldeles febrig. Det jag skulle ordinera mig själv är några dagars vila och en hejdundrans massa koppar kanelte. Tyvärr har jag bara en påse kanelte kvar vilket i sig är en katastrof utan dess like, och som om inte det vore nog så har jag även en überviktig föreläsning imorgonbitti kl 08.15 – oh vad jag ser fram emot det!

Det är bara att bita i det sura äpplet, krypa ner i soffan igen och hoppas på att jag mirakulöst nog vaknar upp imorgon pigg och kry som en nötkärna.
Under kan ju ske!

