Tydligen tycker världen inte att jag ska publicera ett videoinlägg. Så fruktansvärt störande. Jag fick det att fungera, fipplade med det i Windows Movie Maker och var rätt nöjd med resultatet. Tog ut minneskortet ur datorn, raderade allting på minneskortet bara för att nu inse att jag inte hade sparat klippen på datorn. Vilken hit va! Så nej, idag blir det inget videoinlägg. Kanske lika bra det. Får se om jag tar upp kampen en annan gång men just nu har jag bara en enda sak till att säga om dagens videoinläggsförsök:

fuck-you

För övrigt så är hösten/vintern den absolut bästa nya-film-säsongen på året. Filmer som jag vill se härnäst är 2012, Upp (3D), New Moon och Luftslottet som sprängdes. Många filmer blir det. Många slantar blir det. Som tur är så får man som student rabatt på vissa utvalda filmer mån-tors – endast 60kr betalar man då för att gå på bio! Det är guld värt! Gråa dagar som dessa är egentligen perfekta dagar för att krypa in i biosalongens mörka kokong. Men istället sitter jag här, slösurfandes samtidigt som jag kollar på Desperate Housewives. Tjo!

