Efter att ha varit sjuk i flera dagar så börjar jag nu känna mig betydligt friskare. Med friskhet kommer energi. En annan energikälla för mig är musik. Om jag lyssnar på bra musik så kan jag inte låta bli att studsa, sjunga eller vissla med, dansa… Jag kan inte sitta still om jag lyssnar på bra musik. All kärlek åt Spotify där all världens musik finns inom ett knapptryck!  Jag är kär i livet idag. Tänkte bjuda på några låtar som fyller mig med energi, kärlek, studs och en enorm vilja att svänga på de lurviga:

  1. Don’t Upset the Rhythm (Go baby go) – Noisettes
  2. Dreaming of you – The Coral
  3. Töntarna – Kent
  4. Smiley Face – Gnarls Barkley
  5. I’m So Poor Won’t You Lend Me Some Money – Miss Li

Då jag känner mig så kärleksfull idag så fick även min lagbok en släng av kärlek. Inte för att den egentligen är värd det men det gick av bara farten. Som tur var hann jag dokumentera det hela då jag snabbt insåg att ingen skulle tro mig om jag inte kunde visa upp någon form av bevis på min kärleksyttring till lagboken.

fjant

Nu när jag är på så pass bra humör så får jag passa på att kasta lite glädje på er alla andra därute i bloggosfären. Det är för mycket fokus på vem som bråkar med vem och vem som har den största bloggen. När glömde storbloggarna bort det här med att man faktiskt började blogga för att det är kul? Vi ska ha kul härute i bloggosfären! När jag, Rödräv och HimmeluntPannkaka blir inbjudna till Blog Awards nästa år så ska vi åka dit i taxi och dricka kir, varför det? FÖR ATT DET ÄR KUL! ;)

*flummar vidare ut i oändligheten*

