Alla andra storbloggerskor har ju listor på saker de ska göra under dagen och därför tänkte jag ge er min.

Dagens att-göra-lista:

  • Vakna (slowly getting there)
  • Göra mig i ordning (det inkluderar allt, kissa, klä på mig, borsta tänderna… you name it)
  • Publicera det här inlägget (om ni läser det här så kan ni bocka av den här punkten åt mig)
  • Möta Josefine och cykla till skolan Det var fruktansvärt jobbigt!
  • Gå på seminarie i Migrationsrätt och lyssna på vad alla andra säger Riktigt intressant seminarium! :)
  • Anteckna ner vad alla andra säger
  • Gå på stan m Christer – oändliga möjligheter över vad som kommer hända Polisen utför cykelrazzia den här veckan så jag kände mig manad att köpa ett nytt cykellyse då mitt framlyse pajade någon gång i somras! Så nu fick jag det gjort. Och så fick jag äta en thaibox! Mums!
  • Cykla hem Ett ord, kallt!

Där har ni den. Spännande va. Jag vet, man blir alldeles pirrig i kroppen av att läsa den. Men om jag ska hinna hemifrån om 40 min så måste jag börja göra mig i ordning nu.

