Häromdagen så låg jag på listan över hetaste inläggen på WordPress. Jag blev så glad, så glad. Men jag vill ändå poängtera att det här är ingen nyhetsblogg, det är inte så jag har valt att definiera den. Det här är min blogg där jag skriver om sådant som för stunden intresserar eller roar mig. Som ni har sett tidigare kan det röra sig om allt ifrån roliga videoklipp och musiktips till att kommentera nyheter. Att kommentera nyheter har både sina för- och nackdelar. Jag tycker att det är intressant att föra en dialog och diskutera aktuella händelser men hela hysterin kring huruvida Babyfacemannen var en invandrare eller inte gjorde mig rätt trött. Jag önskade helt ärligt dagarna efter att jag hade publicerat inlägget om Babyfacemannen att jag aldrig hade gett mig in på hela kommentera nyheter-grejen. Att föra en diskussion med personer som lyssnar och kan ta till sig det man skriver är helt okej, men att föra en diskussion med någon som bara är ute efter att övertyga en om att den personen har rätt ger mig faktiskt ingenting. Jag kommer garanterat att kommentera flera nyheter, när vet jag inte. För tillfället har jag blivit lite avskräckt och är rätt nöjd med att ha mina 50-60 läsare.

Här har ni bevis på att jag var innehavare till ett av den dagens hetaste inlägg på WordPress:
bloggelibloggMen vad har Hanna gjort idag då undrar ni säkert? Jo serrni, den här ljuva dagen har spenderats mellan 08.00-12.00 i skolan där det var repetition inför tentan jag har på fredag i Förvaltningsrätt och Socialrätt, efter att skolan var slut så drog jag och två vänner hem till en av vännerna och fortsatte studierna. Vi har under dagen lyckats knåpa ihop en ”mall” med de viktigaste paragraferna för ärendegången i t.ex. SoL, LVU, LSS. Och några lagar till. Om den där mallen inte gör så att jag klarar tentan så vet jag inte vad som ska få mig att klara den. För den där mallen är typ… the golden ticket. Alla borde ha en sådan! Faktiskt! Eller ja, alla juridikstuderande iaf… ;)

Idag ska det ätas kycklinggryta med nudlar. Eh, mums?

Jag kikar definitivt in här lite senare. Mig blir ni inte av med så lätt… ;)

