Igår blev det inte särskilt mycket aktivitet i den här bloggen. Jag hade tvättstuga hela förmiddagen och sen ägnades resten av dagen åt att tentaplugga. Jag la av någon gång vid 16-tiden. Och idag är det tentadags. Jag vet inte om jag känner mig tillräckligt förberedd mental… Men what the heck… Det kommer gå bra det här. Jag klarade förra juridiktentan och jag SKA klara av den här tentan! :) Om tre timmar och 12 minuter så sätter eländet igång och jag sitter inspärrad i tentasalen i fyra timmar framöver. När klockan slår 17.00 så blir jag fri.

Idag förbereder jag mig inför tentan på ett lite annorlunda sätt. Jag är en notorisk nagelbitare men i förra veckan beslutade jag mig för att det fick vara nog på bitandet. Därför har jag haft naggellack på mig den senaste veckan och faktiskt fått naglarna att växa lite. Igår tog jag bort lacket eftersom att det var alldeles avskavt. Men idag målade jag på ett nytt lager. För annars kommer jag sitta under tentans gång och bita ner naglarna igen. Jag känner mig själv allt för väl!

Nej. Nu ska jag… göra någonting annat. Packa ryggsäcken med all litteratur möjligtvis… Nästa gång jag skriver i den här bloggen så är tentan avklarad. Så håll era tummar och tår mig nu!

