Pyyh. Idag fick man hem ett ypperligt trevligt brev. Ett brev där det stod att jag skulle ringa min bank då de var tvungna att spärra mitt kort och även skicka mig ett nytt då det kan ha blivit kopierat av bedragare. Men woop? Varför motarbetar världen mig? Jag ringde iaf till banken och det var inga större svårigheter, nu hoppas jag bara att hon håller sitt löfte om att mitt nya kort kommer i nästa vecka. Jag måste ju ha det innan vi åker iväg iaf. Tills dess är det nästan lika bra att inte ha ett kort, då kan jag ju inte göra av med några pengar, PRIMA! ;)

I övrigt är jag galet trött. Sov för få timmar inatt, ätit på tok för dåligt och sen tränat i en timme med Josefine. Nu är jag helt utmattad och vill verkligen unna mig lite frosseri idag. Mmmums! Vad jag ska frossa i vet jag icket. Men jag är en saltgalning. Så gärna popcorn eller chips. Och en kall cola. Ja. Det förtjänar jag!!!

