Om ynka tre dagar är det jag som säger adjö till att laga mat, städa, diska och tvätt för en bra tid framöver. Just nu befinner jag mig som i en bubbla. Mer eller mindre alla mina tankar kretsar kring resan, vad vi ska göra, vad jag ska packa och så vidare. Men snart åker jag och det ska bli så skönt att få komma iväg till värmen. Att få lägga skolan på hyllan för en tid och bara fokusera på att må bra. Jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera bloggen väl på plats – men hur det utvecklar sig får vi se. Man vet aldrig hur internetuppkopplingarna är! ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt resetänkande… Dags att kolla upp tåg till flygplatsen. Planera planera planera. Jag längtar tills jag sitter på flygplanet och faktiskt är på väg. På väg till Thailand, sol, värme och dagar fyllda med ingenting annat än lättja… och lite sightseeing förstås!

