Ni minns de där ”Mina vänner”-böckerna man sprang omkring med på låg- och mellanstadiet? Som alla skulle fylla i, och så skulle man klistra in foton på sig själv och så. Jag älskade mina sådana böcker. Hade flera stycken ifyllda… och en del av de hade jag fyllt i helt själv. Med ett års mellanrum. Jag utförde experiment på mig själv och min egen utveckling redan på den tiden. Nu hittade jag en blogg där en tjej hade lagt upp ett utdrag ur en mina vänner-bok som man själv kan fylla i, fast digitalt. JÄTTEKUL skriker ordbajsaren här hemma och tycker genast att alla ni som läser den här bloggen ska fylla i! Speciellt Pannkakan unt Rödräven!

Här kommer mina svar iallafall (klicka på bilden så blir den större):

Tjejen vars blogg ni ska besöka för att hämta hem dessa mallar hittar ni HÄR!

Annars tror jag att det här kan vara mitt sista inlägg i bloggen innan jag drar iväg. Kanske kikar in imorgon och skriker HEEEEJDÅÅÅÅ, men det är osäkert. Om jag inte kikar in här och säger hejdåååå, så säger jag det nu. God Jul och Gott Nytt År på er alla – vi hörs antagligen av under resans gång! But until then… HASTA LA VISTA, BABY!

