Jag sliter mitt nyklippta hår i förtvivlan här hemma. I förtvivlan för att jag ännu en gång har försummat min blogg. Oh but why Hanna, why? Well… ibland orkar man inte. Och efter hemkomsten från Thailandet så har jag som inte känt för att dela med mig av mina tankar. Mina tankar som just nu rör endast en sak… HAT against slasket from hell! Och SJ, förstås. Men det var ju ingen nyhet att de inte klarar av att hålla tidtabellen när det blir vinter. Hela Sverige lamslås varenda år… Förstår inte hur det går till, vad som är felet. När ska de lära sig? Pyh.

Nu är jag iaf här… en stund. Och jag LOVAR att jag ska försöka bättra mig. Som plåster på såren kan jag visa en bild på mig i min nya frisyr. Jag vet. Att kalla det plåster är ju… lite underskattat, det är mer som att jag försöker bandagera era sårade själar. Men vad gör man inte för de få skruttarna som fortfarande tittar in här ibland? ;)

PÖSS!

