Det känns helt klart som att jag har fått nog av vintern nu. Lite härlig vårsol och kvittrande fåglar skulle jag inte tacka nej till. Sitta i en park och njuta av de första (värmande) solstrålarna med en bra bok i handen. Jatack. Tacka vet jag Malmö och närheten till alla dess parker! :) Inte för att jag har så stor nytta av de just nu, men ge det en månad till… SEEEN borde våren komma! Faktiskt. Jag har beställt vår till Skåne i början av mars. Jag försökte beställa hit den lite tidigare men vädergudarna sa att det icket var möjligt, hrmph.

Ikväll är det INTE Melodifestivalen som står på schemat. Nej, vi flyr fältet här hemma. Vi ska ut och äta thaimat (übermums och heja för att det är billigt också), efter det ska vi en sväng till Debaser där vi hoppas på att det bjuds på lite ljuv musik.

Men innan vi beger oss ska jag nog fortsätta frysa här på hemmaplan och fortsätta längta tillbaka till solen, värmen, palmerna, sandstränderna, värmen, värmen… och ja, värmen!

