Hoho. Nu sitter jag med ena foten i björnsaxen och den andra i smeten. Jo, jag tackar ja. Jag klev precis ut ur duschen, min sambo klev precis in i duschen, maten började alldeles nyss att tillagas, jag har inga kläder på mig (eh, eller jo… men inte de rätta kläderna), jag har inget smink i ansiktet, mitt gamla avskavda nagellack är ännu inte borttaget, vi ska även hinna äta maten, gå en promenad på 15 minuter samt svänga in på Coop och köpa groggvirke. Allt detta innan kl 19? Tror ni det går? Haha. Inte vi… och därav har vi bestämt oss för att inte försöka slåss emot tiden och istället snällt meddelat vännen som håller i festen att vi dyker upp lite senare än vad som var planerat.

Så i och med att vi gav upp fighten mot tiden så kände jag att jag hade tid att krafsa ner det här. Oja. För jag borde ju verkligen inte ta itu med någon av ovanstående saker istället. Ack nej.

Ha en trevlig lördagskväll – because I sure hope I will… ;)

