Just nu verkar mitt liv rulla på rätt bra. Saker och ting går min väg.

  • Jag har fått mig ett extrajobb, än så länge är det inte på överdrivet många timmar, men det är ett jobb och det kommer att bli fler jobbtimmar för mig.
  • Jag intresseanmälde mig till att leda en barngrupp i samarbete med BUP, det fanns tre platser att tillgå och det var åtta stycken som intresseanmälde sig. Så det hela avgjordes med lottning, och jag brukar aldrig ha tur i sånt där… Men denna gången gick det vägen. Hela våren ska jag i samband med Cope föräldrautbildningen på BUP leda en barngrupp! KUL!
  • Med största sannolikhet kommer en dröm att gå i uppfyllelse inom väldigt, väldigt kort tid. Jag har fått ett ja, men det finns inte på pränt ännu. Inte förrän jag har det hela godkänt kommer jag nämna något om det. (Haha! Det är inte bara storbloggerskorna som har hemliga projekt!)
  • …och självklart, som alltid, har jag världens bästa älskling till sambo!

Kan man vara annat än glad idag? Kan man må annat än bra? Hur kan man undvika att se den enormt stora solen som lyser över mig just nu? Life is frikkin’ good!

