Fan vad arg jag är just nu. Galet förbannad på omänskliga jävlar. Hur FAN kan man skrattandes kasta en hund från en bro? Idiot, idiot, idiot. Det gjorde ont i mitt hjärta av att se videon när han gör det. För ja, dumhuvudet var så jävla dum att han filmade hela skiten, med sitt ansikte fullt synligt och nu är han en allmänt hatad person, och åtalad. Fruktansvärt grymt gjort att kasta ner en hund så där, skrattandes… Usch. Jag började gråta när jag såg filmen. Inte en film för djurvänner, absolut inte! Svajunas Beniuk – det är namnet på mannen som kastade hunden från en bro eftersom att hunden hade jagat hans mammas hönor. Ehm. Ja men dåså, det rättfärdigar ditt handlande. Det är lugnt.

Jag råder er att inte se filmen. Det är hemskt. Det skär i hjärtat.
Men jag brukar hata när folk skriver om en film, och sen inte länkar till den.

Så här är den… hemska, hemska, hemska vidriga människa.

Så jag tycker helt enkelt att vi gör som så här… Låt bli att titta på den, och om ni nu ändå ser filmen så tycker jag att vi i samlad trupp tar oss till Litauen, hämtar lilla Svajunas och kastar honom ner för bron. Ja men, vaddå? Han kastade ju hunden från bron, då borde det ju vara okej att kasta ner honom från bron? Japp. Så gör vi.

IDIOT

