Just nu har jag min kamera Canon EOS 350D ute på auktion på tradera, där har den legat i några dagar och ska ligga där tills på fredag. På tradera kan man sätta ett reservationspris på sin kamera och jag har satt summan 1800kr på min kamera. Ett reservationspris innebär att bud under den summan så blir det inget köp. Än så länge ligger det högsta budet på 1666kr, det är alltså irriterande 144kr kvar tills det blir ett garanterat köp av min kamera. Och jag vill så badly få min kamera såld… För när den blir såld är jag ett steg närmre min blivande älskling Canon G11. Så om du som läser min blogg är intresserad av en Canon EOS 350D – gå in och buda!

En kamera av samma märke gick till försäljning idag för ca 2300kr och därför håller jag mina tummar och tår för att min auktion ska passera reservationspriset snart.
PLEASE GOD… eller nåt.

Anyways. Imorgon börjar den tredje delkursen för den här terminen. En delkurs som enbart handlar om att skriva B-uppsats. Ska bli spännande att skriva den – men samtidigt längtar jag något så fruktansvärt efter att få en paus från skolan. Jag vill ha sommar nuuuu! Men men, tiden brukar gå fort när man har roligt… och jag hoppas att tiden svischar fram till den 4:e juni så att jag kan bli fri från B-uppsats och juridik-resterna! Då är det jobb som gäller för hela slanten och till hösten blir det praktik. WOOP!

