I lördags hade jag en ensamkväll som ledde till att jag, för jag vet inte vilken gång i raden, började kolla på första säsongen av The O.C. Sex dagar senare har jag plöjt 27 avsnitt av serien – det vill säga hela första säsongen. Jag har den andra säsongen som DVD-box också som jag ska börja plöja imorgon… O.C är verkligen nostalgi för mig och jag tycker att serien är minst lika bra nu som jag gjorde för 7 år sen. I veckan beställde jag även hem säsong 3 och 4 av serien. Loves it.

Christer är så där lagom förtjust i serien… Han halvkikar lite ibland, och fnissar till någon gång då och då. Han säger att han tycker att det verkar som en skitserie – men småfnissandet avslöjar honom! ;)

Ta bara citatet här nedan, det är allas vår älskade Seth Cohen som berättar för Ryan om hans sexdebut med Summer! Hohoho.
Seth: I was like a fish flopping around on dry land. Ryan, I was Nemo and I just wanted to go home!

