You gotta love it… Lagen om alltings jävlighet. Här går man och får ledigt i en vecka innan det är dags att sätta igång jobbandet på allvar. Vad händer då på sista arbetspasset innan ledigheten? Jo, mitt knä viker sig, inte bara en, utan två gånger. Och nej, det tar inte stopp där… Igår när jag klev upp ur sängen vek det sig en tredje gång. Fan bajs pissarsle, och alla andra fula svordomar som existerar, vad ont det gjorde. Det slutade med att gårdagen spenderades i horisontellt läge all day long. Idag känns det något bättre men det är fortfarande inte bra. För att undvika fler vikningar av mitt knä i sommar när jag jobbar så har jag nu köpt ett knästöd… Det känns bra, mitt knä känns stabilare än på länge. Jag får helt enkelt ha på mig det här stödet varje gång jag jobbar så att jag slipper råka ut för det här igen.

Men nu ska jag inte vara gnällig… bara lite. Ibland får man det. Livet är ändå rätt bra, jag var på praktikintervju idag och vet nu till 100% var det är jag ska göra min praktik i höst. Låter sjukt spännande. Ska arbeta med folk som har PTSD och försöka få ut de i arbetslivet och på så vis försöka integrera de i samhället, spännande!

Sen har jag även lärt mig att man alltid borde ha med minst en bild i varje blogginlägg, bara för att göra det lite roligare… Så därför gör jag som jag brukar och slänger upp en bild som inte har det minsta med det här inlägget att göra, bara för att… och för att jag tycker om bilden!

