Igårkväll/natt fick vi ett infall här hemma. Vi skulle bege oss ut och fota månen nere vid stranden. Det vi däremot borde ha insett var att det är fanimej omöjligt att fota månen utan stativ. Det funkar helt enkelt inte. Men jag kom inte hem bildlös från den spontana fotoutflykten. Jag är galet glad över att jag har min nya kamera och att jag med den har återuppväckt mitt fotointresse. Så om texten uteblir i den här bloggen så kan jag åtminstone lova er bilduppdateringar… ;)

Annars har jag inte så mycket att tillägga, jag har varit iväg och jobbat en sväng ikväll och ska jobba imorgon också. Sen är jag ledig i två dagar och sen börjar jag jobba ”på riktigt” nästa vecka och kommer då att jobba fram till den 12:e augusti. Så då blir det ”pengar rullar in som dem ska…” – woop woop!

