Måste slå ett slag för den nya funktionen på Spotify då man kopplar sitt Facebook-konto till Spotify och således får tillgång till sina vänners Spotify-listor. Denna smarta funktion har gjort så att jag har hittat en hel del ny musik och däribland de två låtarna här ovanför. Det värsta med ”ny” musik är att jag kommer på hur pass längesen det var jag uppdaterade utbudet i min iPod. Det finns skamligt mycket skitmusik i den just nu och det var skamligt längesen som jag rensade i den. Det var mycket enklare när jag inte hade något samvete och helt enkelt laddade ner all musik som jag vill ha, men nu gör jag inte det längre och därför så fortsätter mitt låtutbud på iPoden att vara old as hell. Så om ni mina fina läsare känner att ni har en jävla massa bra musik liggandes i datorn så släng iväg en kommentar så får ni min mail så kan ni kanske hjälpa en stackars ouppdaterad själ att få in lite ny musik i iPoden… Jag menar det, I’m in desperate need of a update…

