Imorgon är det midsommarafton och detta ska självklart firas med dunder och brak. Tjo fadderittan vad alla i hela landet ska bli askalas för att sedan vakna upp dagen efter och yttra de välkända orden ”jag ska ALDRIG mer dricka”… Men inte jag inte, nej. Jag ska spendera min kväll med mina rara gamlingar! Eller ja, alla är inte rara… men majoriteten av dem. Oavsett vad så kommer jag att torka rumpor, tömma stomier, byta blöjor och dela ut piller medan alla andra äter sill, dricker nubbe och sjunger snapsvisor landet över… och nej, jag är helt ärligt inte så bitter som det låter. För imorgon får jag inte bara OB för att jag jobbar kväll utan jag får även storhelgsOB, och det mina vänner… Det är ett OB som kommer klirra fint i kassan när juli-lönen väl landar på kontot! Så jag känner mig rätt nöjd ändå… ;)

Vad ska ni hitta på imorgon? Är det små grodorna för hela slanten?

